Monday, October 3, 2011

beza dari biasa

beza dari biasa
selalunya saya kena tanya
"sayang saya tak?"

dalam hati
berapa kali nak jawab da....
"ya2,sayang....."

"terima kaseh... hihihi"
gelak pulak....

semalam saya yang tanya
"sekarang dah tak sayang saya?"

"ya"
saya tak gelak
dalam hati patut la lain macam

persamaan bagi kedua-dua soalan di atas adalah
kedua-duanya memberi jawapan yang positif relatif kepada soalan
cuma,kesan soalan itu adalah
soalan yang pertama membuatkan si penanya soalan suka sangat2
soalan yang kedua membuatkan si penanya hancur luluh hatinya

zas.... ada lintasan masa tulis blog nampak baris dan ayat ini pernah berulang

saya tak buleh tidoq
pikir dan pikir
tak apa lah
saya akan tetap menegur itu ini,walaupun saya tau orang tak suka kot
saya dah terbiasa

betimpa-timpa kalau datang masalah
sabar......

No comments:

Post a Comment