Tuesday, April 5, 2011

video

saya mengalami masalah unutk tidur malam
buleh tidur
tapi tidur merepek-repek
macam tidur orang demam

semalam tidur merepek-repek kat sp
jaga sat bagi ngantuk
pukul 3 baru buleh tdo nyenyak
hari ni saya mengaplikasikan teknik yang sama,sekarang pukul 2.09 minit pagi

video
buleh kah di buat teknik super impose untuk video?
mengikut pandangan yusri KRU
katanya susah,sbb video tu seolah2 gambar yang begerak2
alkisahnya kalau nak superimpose macam kena pakai banyak sgt frame gambo unutk super impose
tapi x mustahil,seglanya mungkin

brother kickdafella cakap klik sini
kalau nak tengok kesahehan video ni
kita bule tengok bayang orang tu sama x dengan pergerakan orang
kalau ada cermin kita tengok cermin tu pantulkan gerak yang sama x dengan orang tu

video
kontereversi sungguh
pukul 6.15 tadi pas main badminton 3 round dgn encek munit,check email
kat blog gerkakan anti pkr nampak ada link video baru
katanya video ni di upload pukul 3 lebih
masa saya bukak baru 167 orang view
ramai orang x tau lagi masa tu

panjang video 1:47 menet
x dak aksi lucah dun wury
bule tgk
ada adegan peluk ja
tu pun last part

orangnya
ada 2 laki 1 pompuan
1 laki pakai lengkap
1 laki pakai tuala panjang
1 perempuan pakai baju elok,pastu p buang baju pakai tuala

laki pakai tuala
badanya nampak macam badan orang tua
x sasa
tapi banyak isi dan isi x pejal
mengelebeh sikit

relatif pada penilaian saya
senyum sama
rambut ketara sama
perut tu sedikit naik tp tu nampak mcm sebab pakai tuala
paling saya nampak macam sama
part last
cara peluk tu mmg saya cam dan buleh kata sama

betul ka x
saya pun x tau la
kalau suruh bini sendiri cam terbaik kot
ya la bini sendiri,tau la la lenggok badan suami

tulen ka dak video ni
buleh kata tulen
sebab bayang
pantulan cermin nampak sama dengan pergerakan orang

tapi
sapa orang nya betui2 dalam video tu x tau la
mungkin pelanduk 2 serupa

x dak bukti jangan tuduh
kalau x dak bukti kukuh jgn cakap orang tu
kalau x dak bukti kukuh jgn orang tu tuduh kawan ni kawan ni yang saja reka video ni

menafi
1:47 panjang video tu
bule si tertuduh nafi setiap setiap saat dengan terperinci lenggok badan mana bukan lenggok badan dia
lagi baguih kalau x buat nafi ja secara simple bukan saya tu,x payah kalut2 tududh orang tu oran ni kutuk orang tu orang ni
tu dah nampak macam gelabah
macam-macam dia mmg salah

ingat balik
teringat balik masa belajar sifat 20
hujungnya da selingan ustaz ziyadi cakap
sambil tulis kat papan hitam depan

jangan ingat kita buat salah x dapat apa-apa bala
kita ingat x dak apa2
ustaz ziyadi siap lukih orang lidi dgn serban kat papan hitam
habaq kata
tunggu dia pakai serban tua
baru Allah nak tunjjuk
malu x dak dah

kitab kuning
di panggey kitab kuning sebab kertas di pakai kertas murah kitab-kitab pondok ni
kertas dia warna kuning mcm season sikit la
ada sekali ustaz ziyadi baca kitab pasal israk mikraj kot
x hingat la
tapi yang hingat ada satu bab cerita pasal asal usul pena mata runcing
macam pena pakai dakwat celup tu
kesahihan cerita ni saya x berani jamin la
sebabnya saya x tgk pun kitab tu
ustaz ziyadi yang baca ja
hadis sokong cerita ni ka apa ka,saya x penah dengar pulak

pena mmenulis kat loh mahfuz
loh mahfuz ni tercatitnya segala amalan manusia
senang paham macam papan hitam la
mcm mana rupa sebenar x tau la

pena tulis
umat nabi sekian-sekian buat dosa masuk neraka
umat nabi sekian-sekian buat dosa masuk neraka
sampai ke nabi muhammad
umat nabi muhammad buat dosa masuk neraka
pena ni kena tegur
umat nabi muhammad buat dosa,minta taubat dulu kalau x taubat x kena ampun baru masuk neraka
pena terkejut dan membuatkanya terpatah runcing di hujung tu
tu la katanya asal usul pena hujung runcing
tuan2 dan puan2 saya pun x jamin cerita ni betul ka x
ada hadis sokong ka apa ka saya pun x sure
cuma saya dapat ni dari kitab kuning ustaz ziyadi baca

cuma nak kata sini pintu taubat sentiasa ada
buat dosa cepat-cepat la taubat
kita peringat sama-sama kita
kita x maksum

kalau betul
kalau la betul orang dalam video tu si fulan
saya harap dia mengaku
jangan la lagi tuduh-tuduh orang tu orang ni
selepas dia ni keluar penjara macam-macam jadi kat mesia
huru hara
bukan islam naik tocang mintak macam-macam
sampai kadang-kadang mencabar islam

si fulan
si fulan di bebaskan dari penjara
oleh hakim yang overrule keputusan hakim terdahulu
alasan hakim memang berlaku liwat dari fakta-fakta
cuma masa yang tepat dan tempat yang tepat x tau
jadi di bebaskan,x pulak si fulan cabar keputusan tu yang kata mmg ada liwat jadi
x pulak si fulan bersumpah x penah buat walaupun dah hakim cakap macam tu

perlu dingat
si fulan ni jugak didakwa kes salah guna kuasa
si fulan suruh polis dapat pengakuan bertulis dari umi hafilda dgn azizan kata laporan depa sebelum ni bohong
si fulan cakap orang salah guna kuasa
tapi dalam kes mahkamah ni mmg terang lagi bersuluh si fulan salah
tapi orang x hingat pun kes salah guna kuasa ni
kalau x salah sebab apa si fulan suruh polis dapat pengakuan secara paksa
pelik la pulak

kalau la pulak video ni palsu
kemungkinan besar orang laki bertuala dalam video tu pelanduk dua serupa
polis tengah siasat jangan takut

yang penting
kalau kita x suka orang fitnah kita
jgn pulak kita p tuduh fitnah orang tu tanpa bukti

saya nampak macam berat sebelah no
x suka si fulan
ya mmg saya x suka
sy ada penilaian saya dari segi islam si fulan ni ada kontereversi
sokong kalimah allah orang bukan islam guna
sokong islam liberal
puji salman rushdie "profound" writer wlaupun salman rusdie hina al quran

aih pelik aih si fulan ni

sudah 3:13
saya akan cuba unutk menidurkan diri

pendapat saya
video tu asli

~sekian~

No comments:

Post a Comment