Monday, April 25, 2011

hadiah

maimunah: besday dah lepas banyak hari ni cik asrap,tak bagi lagipun hadiahnya

ashraf:alamak,tak dan cari hadiah la cik nah oi,nak hadiah apa habaq mai

maimunah:saya nak ikan emas dua ekor,sekor jantan sekor betina

ashraf:aih,tepelanting kot nanti ikan emas tu dalam raga moto saya

maimunah:la,tadi dia jugak yang tanya nak adiah apa

ashraf:hahaha,ya la.....

2,3 hari kemedian

sms maimunah kepada ashraf
"cik asrap,tak payah la ikan emas tu,nanti kalau mati ikan emas tu tak dak la kenangan saya dengan cik asrap"

sms balas ashraf
"laaa,saya baru dok round2 cari ikan emas,tak pa la,nanti sy p cari hadiah apa yang sesuai"

dalam hati ashraf
"tesentuh pulak hati,cik nah nak hadiah yang boleh dia kenang saya,oh.... terharu"

satu hari di kedai mamak

sms ashraf kepada maimunah
"tunggu dalam kreta,sat saya nak bagi hadiah,jangan keluar lagi"

ashraf bagi jam pasir,asraf pilih hadiah tu sbb seronok ada benda bergerak,jatuh-jatuh pasir tu

maimunah kata
"buleh bukak dak ni cik asrap?"

ashraf balas
"haip,tak boleh,balik sat ni baru bukak"

makan-makan sembang-sembang,masing2 balik

sms maimunah kat ashraf
"cik asrap... terima kaseh hadiah tu...,tapi takut la"

sms ashraf
"sama-sama,awat takutnya?.... oooo betui jugak no,nak habih pasir tu jatuh kena cepat2 kalih,paham2"

tamat kesah ashraf dan maimunah,maimunah hilang tah kemana,masing2 lost contact,tapi ashraf ingat sangat kata2 maimunah
"nanti kalau ikan emas tu mati, tak dak la kenangan saya dengan cik ashraf"

No comments:

Post a Comment