Sunday, July 8, 2012

stedium

kedah kalah 2-0 dengan nogori

saya p stedium sabtu hari tu

saya suka p stedium
jalan jalan loq staq
drive sorang sorang kat hi way
menyanyi kuat dalam kereta

sebenarnya kalau boleh p stedium puas
boleh jerit tengok orang men bola
puas tang menjerit
kalah menang belakang kira

hari tu 1st time dok grand stand
ada bumbung
kalau grand stand tandas pun elok sikit
surau pun ada
len kali nak dok grand stand lagi

dari sp keluar pukui 6.30
sebenarnya x suka naik tol sp utara,tah mcm mana p ikut jalan tu
selalunya ikut sp selatan
keluar sampai hospital baru jem subhanallah

saya jadi jahat,potong jem ikut belakang ambulan,
saya kaleh belakang kot2 ada kreta ikut
sebijik kreta pun x ikut
malunya.... mesti kreta2 len dok mengata2 saya,adoi

naik hiway kereta punya banyak,x tau pasai pa
singgah RnR gurun semayang,sampai x dak parking,parking tepi2 jalan
masa kat surau orang punya full

masa tunggu orang habeh solat,ada pakcik sorang ni solat sunat kat bawah
lepas tu dia pegang tangan saya,dan cakap something
macam bunyi nya "sat ni nnt jaga belakang orang gostan"
macam suruh jaga jangan orang gostan kena dia kot
tapi saya x semayang lagi
saya dok jawab "ya" "ha"

ada ruang kosong saya semayang kat atas
habeh semayang saya nak p ambik selipar,tengok pakcik tu ada kat tempat kasut
dok baca quran depan tabung
tabung apa saya x sure
baru tepikiaq,tadi mungkin dia nak suruh saya derma kot
saya x derma,sebab x sure tabung tu untuk apa

sambung drive p aloq staq,menanyi sorang sorang dalam kreta
samapi stedium 8.30,parking,beli teket,
orang x ramai,naseb baik
tengok bola telompat,jerit sorang2,mesti orang tgk pelik
kat grand stand penonton berhemah sikit,kurang mejerit2

walaupun kalah,puas hati
dapat tengok sendiri macam mana kalah

nanti saya mai lagi,bye bye aloq staq

No comments:

Post a Comment