Friday, March 23, 2012

esok untuk siapa 2012

bos kata esok kita jumpa
padahal saya lepas training esok esok terus nak cabut
masa dalam training dgn selambernya,bos ajak saya keluar sembang
alhamdulillah ada berita gembira

lebeh kurang setahun yang lepas saya menulis
esok untuk siapa versi pertama

http://terra-incognita-simenfero.blogspot.com/2011/04/esok-untuk-siapa.html

dan setelah lebeh kurang setahun,tiba2 setelah terjaga dari tidur pukul 2 pagi,hari ni terbaca posting "esok untuk siapa" yang di tulis setahun yang lepas.

hubung kait esok untuk siapa versi 2012 dengan versi pertama adalah

satu
saya dan bos,jumpa dan bincang
alhamdullillah,ada berita baik
langsung x sangka
tapi kesian kawan saya
x dapat apa d harap
sy cuba la bg perangsang
ckp sy dulu lagi teruk lg
kesian dia
stress
sampai x datang opis

dua
bukan esok,tapi lusa
ada kenduri
harap2 semua ok
khemah ja yang pasang awal sgt
siap block pagar jiran lg
naseb la jiran timbang rasa

esok lusa dan tulat soheh memenatkan
tak kira la esok untuk siapa
yang pasti ada esok untuk semua
insyallah kalau kita panjang umur

esok yang tak sangka
tak sangka saya layak,tak sangka saya dapat peluang tu
sungguhlah rezeki kita x tau
x terpikir pun dalam kepala,tekejut bila bos kata

setahun yang penuh suka duka,susah senang,masam manis
syukur la apa yang ada

~terima kaseh...~

No comments:

Post a Comment