Tuesday, October 2, 2012

u ni teruk la

dulu saya korje sgt2 kuat,ot pun x claim
kalau korje jadi baru saya claim ot

baik sungguh la sgt
saya harap bos menghargai usaha saya

tapi....
agak2 bos tau dak?

satu hari yang indah bos cakap nnt nak jumpa
bos ada cakap sesuatu yang saya tak berapa suka dengar

adoi
rasa macam ada batu hempap
penat lelah tetunging tebalik
tdoq opis
rasa macam semua penat2 tu mai gedebuk timpa saya balik

selepas peristiwa tu
saya dah jadi macam jahat sikit
asalkan saya buat korje
x kesah la jadi ka dak
asalkan asa saya di ambik
saya selember claim ot


silapnya kita harap orang menghargai kita
dengan segaa susah payah usaha kita
kita perasan orang tgk kita ni rajin bagus
kerja kuat

kalau tak kondem ok lagi
ini kondem
mak ai

yang sebetul betulnya kita mengharap

lain kali jgn dok harap sgt

sentiasa pikir kita teruk

jadi bila orang  kutuk kita cakap kita ni teruk

kita pun dah tak heran

bak kata kata mutusamy di kompeni perisik terkemuka donia

dia cakap orang puteh la

"only the paranoid survive"

No comments:

Post a Comment